Tuesday, June 15, 2010

KAWANKU

Salam kepada semua...

Minggu lepas aku sempat tengok member aku kat hospital yang kene sakit appendix. Mula2 tu mmg apendix, lame2 doktor sahkan ada jangkitan usus pula, so dari operate kecik, terpakse ler operate besar sikit, ade la sejengkal.

Member aku ni sebenarnya muda setahun dari aku kot, rajin ber'tomoy', so mmg badan sihat dan cergas la, tapi tu la ibaratnye2, sihat2 jangan di sangke x sakit, malam tu lepas makan malam, terus sakit perut yang teramat sangat, pegi ke klinik, klinik suruh refer ke hospital, sampai hospital terus doktor sahkan kene apendix dan terus operate...

9 hari duduk hospital, lepas 4 hari keluar hospital, tempat jahitan pulak terbuka dan usus bengkak, so ni dah 4 hari lagi duduk hospital, nak kene operate lagi.

Aku sempat teman dia x-ray... yer la, kawan aku...

Aku masih ingat tahun lepas dah dekat2 nak raye ni, member aku yang lain pulak, kene demam seminggu lepastu tumbang, OOS terus (Out Off Service), doktor sahkan kene sakit jantung, so sempat beraya seminggu jer. Memang mengerikan la beb... badan sihat2, umur baru 28, aktif bersukan...tapi malaikat tak mengenal mangsa...ikut arahan jer...

O.k..aku sertakan gambar member aku yang kene apendix jer...jom layan...

- dari seorang tomoi kini menjadi si penghisap botol...

Kenangan aku bersama Yus...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...