Thursday, September 2, 2010

MENGENALI SAYA

Salam tuan-puan yang dihormati sekalian.

Terlebih dahulu saya memohon ampun dan maaf sekiranya blog saya ni menyinggung mana2 pihak. Bukanlah niat saya untuk memburukkan mana-mana pihak apatah lagi mendabik dada menyatakan saya lebih pandai dari tuan-puan.

Saya suka berkongsi pengalaman saya, memandangkan pengalaman yang saya ada berlainan sedikit dari pengalaman tuan-puan sekalian.

Saya juga berharap tuan-puan tidak la memandang saya dengan pandangan yang negatif, walaupun cerita2 saya lebih bersifat kepada perkara negatif, tapi tuan-puan fikirlah secara positif, mungkin ianya boleh menjadikan tuan-puan takut dan dapat menjaga dan memahami tingkah laku anak2 tuan-puan.

Yer! Memang benar, selama ni mungkin tuan-puan sering ditipu oleh anak2 tuan-puan, so berdasarkan cerita2 dari saya ini, mudah-mudahan ianya dapat membantu tuan-puan mengenali SIKAP anak2 tuan-puan supaya tidak terjerumus ke lembah DURJANA ini.

Akhir kata dari saya, 'KENALI DIRI, KENALI PERSONALITI, DADAH ITU MEMANG MUSUH DURJANA'

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...