Tuesday, January 4, 2011

AZAM BARU 2011


Salam 1 Malaysia...

Aku juga seperti manusia-manusia lain, punye azam dan cite2 untuk meneruskan perjuangan menyahut cabaran 2011 untuk diri sendiri. kikiki.

Tahun ni aku berazam pertamanya aku nak sentiasa update blog aku ni dengan berite-berita yang lebih menarik...berita2 tentang kerjaya ku selaku orang yang berkecimpung dalam dunia keusahawanan. Walaupun aku tau blog2 aku sebelum ni banyak menyentuh topic2 yang agak ganas, itu salah satu tugasku, so perlu juga aku berkongsi pengalaman.

Akhir kata...oppss!! lum lagi..

Tahun ni seperti juga tahun 2010 dan tahun2 sebelum2 itu, rupeku yang hensem dan kelihatan sentiasa muda, aku mengamalkan petua yang digunakan oleh orang2 dulu kala, nak tau rahsia tu?, tipnya mudah saja, selalu lah mengambil wuduk, tp bukan untuk makan, untuk bersembahyang.

Ok...tanpa membuang masa, kite mulakan dengan satu langkah kehadapan, angkat tangan (seperti orang berikrar), dan bacalah mantera dibawah ni sebagai tanda kekuatan dan semangat perjuangan 2011 ini.

Bahawasanya aku berjanji akan :

Menumpukan seluruh jiwa dan tenaga aku,
Untuk membangunkan apa-apa yang patut
Membayar hutang-hutang yang patut
Membuat apa-apa yang patut
Mengelakkan apa-apa yang tidak patut

Ok, cukup dulu, untuk blog permulaan ni, aku betul2 stress ni, tak tau kenape, kurang tido malam atau kehadiran aku ke pejabat terlalu awal agaknye tadi, atau adakah sebab mimpi malam tadi??

Aduh!! aku betul2 stress ni, nanti kite sambung lagi..

Chau...

2 comments :

  1. Fety Ayu said...

    Slmat Tahun baru 2011....Semoge azam2 yg dirancang dapat ditunaikan sebelum Dec 2011...hehehehhe.....

  2. Skudai Apartment Homestay said...

    terima kasih saudaraku...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...