Monday, March 7, 2011

PELAJAR TERBAIK SPM TAHUN LEPAS

Salam kepada pembaca blog sekalian.

Nampaknya saya bernafas dan kita berjumpa lagi pada kali ini. Berkesempatan saya ke Kuala Lumpur pada akhir bulan Februari 2011, melawat sepupu yang telah kembali ke rahmatullah akibat penyakit kanser. Teringat kata-kata nenek mertua saya 'kuman tu memang jahat', tapi kalau kanser ni sebenarnya lebih kejam sehingga boleh membunuh dengan kejam!!!

O.k. nak crite sikit, malam tu saya smpt bermalam di rumah akak kepada abang ipar saya di sebuah apartment di Ampang. nak dijadikan cerite, terlihatla saya kata-kata indah disepanjang perjalanan menaiki tangga tingkat 7 tersebut (maklumlah lif selalu rosak). Agak terperanjat juga apabila melihat kata-kata yang digunakan adalah begitu kesat dan menunjukkan tiadanya moral dikalangan anak-anak sekarang ni.

Jom layan!!!


Kesian nasib si babi, tak pasal-pasal jer namanya di tulis di sini


Babi jugak yang kene!

Yang ni pulak tak pasal-pasal anak haram yang kene! Kesian anak haram...macam crite movie pun ade...




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...